Vragen over het vervangen van het mobiele apparaat

Om ervoor te zorgen dat jij altijd met veilige, up-to-date mobiele apparaten blijft werken, worden deze regelmatig vervangen. Zodra jij een nieuw apparaat hebt ontvangen, kun je via onderstaande links lezen welke stappen je moet doorlopen:

  1. iPhone / iPad voor JenV, IND
  2. iPhone / iPad voor BZK, Fin, IenW, SZW, VWS
  3. Nokia 7.2
  4. Managed laptop
  5. Chromebook 
  6. Hoe kan ik mijn mijn Android-apparaat terugzetten naar fabrieksinstellingen?
  7. Hoe kan ik mijn mijn Apple-apparaat terugzetten naar fabrieksinstellingen?
  8. Simkaart overzetten van oude naar nieuwe laptop
  9. Samsung Galaxy BlackBerry installatie
  10. Gebruikersovereenkomst

Heb je een vraag? Kijk eerst bij de Meestgestelde vragen over het vervangen van het mobiele apparaat of je hier een passend antwoord kunt vinden.

Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met het LCM-team via SSC-ICT-GOS-Lifecycle@minbzk.nl.