Documenten

Handleidingen, vragen en antwoorden en instructievideo's

Heb je vragen over één van de producten of diensten van SSC-ICT? Bijvoorbeeld over je token, je managed laptop, Skype, Webex of BlackBerry? Typ dan je trefwoord in het zoekveld hieronder.
Niet gevonden wat je zoekt? Neem contact op met onze Servicedesk.

147 documenten

Vul zoekcriteria in

Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.

Periode van
tot

Vul hier een start- en/of einddatum als volgt in: DD-MM-JJJJ.

U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.

Sorteren op: Datum / Relevantie

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord in de DWR Next-omgeving?

Het wachtwoord van je DWR-account kun je als volgt wijzigen: Met de toetsencombinatie CTRL-ALT-DEL Of: Ga naar het startmenu, ...

Vraag en antwoord

Hoe maak je verbinding met govroam op iOS?

Ga naar Instellingen  Selecteer wifi en zet deze aan  Selecteer onder Kies een netwerk govroam  Voer nu je e-mailadres en ...

Vraag en antwoord

Hoe maak je verbinding met govroam op een Cloudbook?

Ga naar het wifi-icoontje rechtsonder op je scherm Selecteer bij de netwerken govroam Zorg dat de EAP-methode staat op PEAP en de ...

Vraag en antwoord

Hoe maak ik verbinding met govroam op Android?

Ga naar Instellingen Selecteer wifi Selecteer govroam Zorg dat de EAP-methode staat op PEAP en de Phase 2-verificatie op  ...

Vraag en antwoord

Hoe maak ik een scan van mijn documenten?

Via de multifunctionele printers (FollowMe-printers) die op elke afdeling staan kun je eenvoudig een document inscannen. Kies op ...

Vraag en antwoord

Hoe maak ik een backup van mijn documenten in Polaris Office?

Wanneer jouw (verouderde) smartphone wordt vervangen, raden wij aan jouw Polaris Office documenten te back-uppen omdat ze anders ...

Vraag en antwoord

Hoe krijg ik een activatiecode voor mijn BlackBerry Work omgeving?

Wil je je BlackBerry Work installeren? Dan heb je een activatiewachtwoord nodig. Je kunt het wachtwoord 7 dagen per week en op ...

Vraag en antwoord

Hoe kan ik zien wat de status is van mijn aanvraag of melding?

Ga naar  TOPdesk en kies voor Selfserviceportal. Op het hoofdscherm vind je de knop Mijn Verzoeken. Je kunt voor een ...

Vraag en antwoord

Hoe kan ik mijn gegevens van mijn iPhone of iPad veiligstellen via iCloud?

Heb je gegevens van jouw iPhone of iPad die je wilt veiligstellen? Doe dit dan via de iCloud. Op ...

Vraag en antwoord

Hoe kan ik mijn BlackBerry Work ontgrendelen?

Ben je het wachtwoord van je BlackBerry Work-app vergeten? Je kunt de app 7 dagen per week en op elk moment van de dag ...

Vraag en antwoord