Documenten

Handleidingen, vragen en antwoorden en instructievideo's

Heb je vragen over één van de producten of diensten van SSC-ICT? Bijvoorbeeld over je token, je managed laptop, Skype, Webex of BlackBerry? Typ dan je trefwoord in het zoekveld hieronder.
Niet gevonden wat je zoekt? Neem contact op met onze Servicedesk.

158 documenten

Vul zoekcriteria in

Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.

Periode van
tot

Vul hier een start- en/of einddatum als volgt in: DD-MM-JJJJ.

U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.

Sorteren op: Datum / Relevantie

Mijn tweede beeldscherm is niet actief.

Verplaats een venster met de muis en zet dit halverwege beide schermen. Klik midden bovenin op je pc op de XenDesktop toolbar ...

Vraag en antwoord

Mijn toetsenbord werkt/reageert niet goed.

Haal de USB stekker van je toetsenbord uit je PC/laptop en plaats deze weer terug. Als dit niet geholpen heeft, kun je ook je ...

Vraag en antwoord

Mijn laptop is traag of blijft hangen, wat kan ik eraan doen?

Het beste kun je je laptop even uit-/aanzetten. Wat je ook kunt proberen is je laptop met een UTP-netwerkkabel rechtstreeks op ...

Vraag en antwoord

Is een virusmelding echt of niet?

Je ontvangt een mailbericht waarin staat dat een nieuw virus in omloop is en wil graag weten of het om een echt virus gaat of om ...

Vraag en antwoord

Ik wil printen maar de toner is op. Wat moet ik doen?

Bel naar de SSC-ICT Servicedesk en noteer daarbij het EX of IX-nummer van de printer.

Vraag en antwoord

Ik krijg in mijn browser een melding over een proxyserver. Wat moet ik doen?

Dit is een bekend probleem. Als je je desktop/laptop opnieuw uit en aan zet, zou het probleem verholpen moeten zijn. Als dit niet ...

Vraag en antwoord

Ik kan niet met mijn token inloggen. Wat moet ik doen?

Bel dan de Servicedesk van SSC-ICT. Je kunt ook langsgaan bij één van onze servicebalies.

Vraag en antwoord

Ik kan mijn managed laptop niet opstarten en zie een foutmelding ‘error U166’ of ‘error P32’.

Start dan je laptop opnieuw op, maak vervolgens eerst verbinding met het netwerk en log daarna in. Zo voorkom je fouten bij het ...

Vraag en antwoord

Ik kan mijn H-schijf niet vinden. Wat moet ik doen?

Start dan je laptop opnieuw op, maak vervolgens eerst verbinding met het netwerk en log daarna in. Zo voorkom je fouten bij het ...

Vraag en antwoord

Ik ben mijn wachtwoord van het Rijksportaal vergeten

Klik op Rijksportaal in het blok ‘Wachtwoord vergeten?’ Voer hier je e-mailadres in en klik op ‘Opvragen’. Je ontvangt dan direct ...

Vraag en antwoord