Documenten

Handleidingen, vragen en antwoorden en instructievideo's

Heb je vragen over één van de producten of diensten van SSC-ICT? Bijvoorbeeld over je token, je managed laptop, Skype, Webex of BlackBerry? Typ dan je trefwoord in het zoekveld hieronder.
Niet gevonden wat je zoekt? Neem contact op met onze Servicedesk.

138 documenten

Vul zoekcriteria in

Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.

Periode van
tot

Vul hier een start- en/of einddatum als volgt in: DD-MM-JJJJ.

U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.

Sorteren op: Datum / Relevantie

Wat is het voordeel van een Dual SIM?

Ben je vrij en wil je jouw werksim even uitschakelen? Dan kun je via de instellingen eenvoudig de simkaart van je keuze uit- en ...

Vraag en antwoord

Wat is govroam?

Govroam is een overheidsbreed wifinetwerk. Als je eenmaal een account voor govroam hebt, kun je op alle locaties waar govroam ...

Vraag en antwoord

Waar moet het inlog wachtwoord aan voldoen?

De eisen waaraan een wachtwoord moet voldoen zijn interdepartementaal afgesproken en vastgelegd. De wachtwoordlengte is minimaal ...

Vraag en antwoord

Waar kan ik terecht voor een uitleen laptop?

Bij een servicebalie van SSC-ICT. Bekijk het overzicht van alle servicebalies.

Vraag en antwoord

Waar kan ik mijn laptop opnieuw laten installeren?

Dat kun je laten doen bij een Servicebalie van SSC-ICT.

Vraag en antwoord

Waar kan ik mijn laptop afhalen?

Bij een SSC-ICT Servicebalie. Je ontvangt een mail zodra je je laptop hier kunt afhalen.

Vraag en antwoord

Mijn tweede beeldscherm is niet actief.

Verplaats een venster met de muis en zet dit halverwege beide schermen. Klik midden bovenin op je pc op de XenDesktop toolbar ...

Vraag en antwoord

Mijn toetsenbord werkt/reageert niet goed.

Haal de USB stekker van je toetsenbord uit je PC/laptop en plaats deze weer terug. Als dit niet geholpen heeft, kun je ook je ...

Vraag en antwoord

Mijn account is vergrendeld? Wat moet ik doen?

Bel in dit geval de SSC-ICT Servicedesk.

Vraag en antwoord

Mijn laptop is traag of blijft hangen, wat kan ik eraan doen?

Het beste kun je je laptop even uit-/aanzetten. Wat je ook kunt proberen is je laptop met een UTP-netwerkkabel rechtstreeks op ...

Vraag en antwoord